Ja tu lieto Facebook reklāmas vai arī plāno to darīt, te būs divi ieteikumi, kā parūpēties, lai šīs reklāmas būtu maksimāli efektīvas un peļņu nesošas.
Nr.1. . Pirms Tu sāc likt naudu iekšā reklāmās, pārbaudi, vai šie materiāli vispār strādā. Lielākā problēma, kāpēc cilvēku reklāmas kampaņa zaudē naudu, ir tas, ka viņi izliek sliktus reklāmu materiālus, kuri neuzrunā cilvēkus. Tev var būt pats labākais produkts pasaulē. Bet, ja cilvēki pārāk maz spiedīs uz linka pie šīs reklāmas, Tev šī kampaņa būs neefektīva, un Tu naudu zaudēsi. Tātad šai reklāmai ir jāsniedz cilvēkam vērtība. Ja tā izskatīsies vienkārši pēc reklāmas, ka Tu no viņa kaut ko gribi, cilvēki taivskrollos garām. Cilvēkiem riebjas reklāmas, neviens nenāk Facebook, lai skatītos reklāmas. Tev ir jāsniedz vērtība. Vai nu tai ir kaut kādā veidā jāizglīto, vai arī jābūt smieklīgai. Vai arī, jārada kaut kādu pieredzi, kaut kam jābūt kādā veidā interesantam, vai arī tam ir jāspēj radīt interesi. Tādā veidā, kas caur noslēpumu, caur mistērijas noskaņu rada cilvēkam vēlmi uzzināt vairāk. Tā arī ir ļoti efektīva lieta. Bet jebkurā gadījumā Tev ir jāsniedz kaut kāda vērtība jau tajā brīdī ar solījumu, ka būs lielāka vērtība vēlāk.
Tad, kad šādu video esi uztaisījis, vēlams vispār pat vairākas, teiksim, trīs versijas, neliec to kā maksas reklāmu. Ieliec to kā parastos ierakstus. Ieliec savā profilā, savā mājaslapā un Facebook lapā, ieliec domubiedru grupās. Un paskaties, kā tie strādā paši par sevi. Tā atsaucība, protams, būs daudz mazāka nekā maksas reklāmai, bet jāskatās, kā cilvēki uz to reaģē. Un no tā Tu varēsi vislabāk izvērtēt, cik efektīva būs pati reklāma. Ja cilvēki neizrādīs interesi par šo ierakstu, ja nebūs komentāru un dalīšanās, tad es pat neliktu tādā reklāma iekšā naudu. Jo reklāma paplašina to, kas strādā, bet viņa nevar izdarīt, lai strādā kaut kas, kas dabiski nestrādā. Tieši tādā veidā Tu vari testēt un slīpēt šos reklāmu materiālus līdz tas būs perfekts. Un par to Tu ne centu neizmaksā Facebook platformai.
Es pats katru dienu taisu video, reizēm man ir vairāki video dienā. Un es zinu, ka cilvēkiem tieši interesē. Man ir mani populārākie video. Un es jebkuru no saviem populārākajiem video varu vai pārfilmēt, vai arī es varu vienkārši samontēt beigās kādu call to action vai aicinājumu uz darbību. Un man būs perfekts reklāmu video, un es zinu , ja es viņu palaidīšu pareizajai auditorijai, tā spēs sasniegs lielus rezultātus. Tālāk, kad Tu esi atradis reklāmas materiālu, kas strādā pats par sevi, tad neveido jaunu reklāmu ar šādu pašu videomateriālu. Tā vietā uztaisī jaunu reklāmu, kura par pamatu izmanto šo pašu ierakstu. Tādā veidā Tu jau jaunajā reklāmā dabūsi šos pašus komentārus šo pašu Like, šīs pašas sirsniņas, Share skaitu un tādā veidā, kad šī reklāma sāks rādīties cilvēkiem, viņi redzēs: ahā! cilvēkiem tas patīk! Viņiem būs šis sociālais apliecinājums, ka tajā iekšā ir vērtība.