Ja Tu lieto Facebook reklāmas vai arī plāno to darīt, te būs divi ieteikumi, kā parūpēties, lai šīs reklāmas būtu maksimāli efektīvas un peļņu nesošas.
Nr.1 – pirms Tu sāc likt iekšā naudu reklāmās, pārbaudi, vai šie materiāli vispār strādā. Lielākā problēma, kāpēc cilvēku reklāmas kampaņas zaudē naudu, ir tas, ka viņi izliek sliktus reklāmmateriālus, kuri neuzrunā cilvēkus. Tev var būt pats labākais produkts pasaulē, bet, ja cilvēki pārāk maz spiedīs uz linka pie šīs reklāmas, Tev šī kampaņa būs neefektīva un Tu naudu zaudēsi. Tātad šai reklāmai ir jāsniedz cilvēkam vērtība. Ja tā izskatīsies vienkārši pēc reklāmas, ka Tu no viņa kaut ko gribi, cilvēki tam skrollos garām. Cilvēkam riebjas reklāmas, neviens nenāk Facebook, lai skatītos reklāmas. Tev ir jāsniedz vērtība, vai nu tai ir kaut kāda veidā jāizglīto vai arī jābūt smieklīgai. Vai arī jārada kaut kādu pieredzi, tai jābūt kaut kādā veidā interesantai. Vai arī tai ir jāspēj radīt interesi. Tādā veidā, kas caur šādu noslēpumu, caur mistērijas noskaņu, rada cilvēkam vēlmi uzzināt vairāk. Tā arī ir ļoti efektīva lieta. Bet jebkurā gadījumā Tev ir jāsniedz kaut kāda vērtība jau tajā brīdī ar solījumu, ka būs lielāka vērtība vēlāk.
Tad, kad šādu video esi uztaisījis, vēlams vispār vairākus, teiksim trīs versijas, neliec to kā maksas reklāmu. Ieliec tos kā parastus ierakstus. Ieliec to savā profilā, savā mājaslapā vai savā Facebook lapā. Ieliec domubiedru grupās un paskaties, kā tie strādā paši par sevi. Tad tā atsaucība, protams, būs daudz mazāka nekā, ja Tu ieliec kā maksas reklāmu. Bet Tev jāpaskatās, kā cilvēki uz to reaģē. Un no tā Tu varēsi vislabāk izvērtēt, cik efektīva būs pati reklāma. Ja cilvēki neizrādīs interesi par šo ierakstu, ja nebūs komentāru, dalīšanās, tad es pat neliktu tādā reklāmā iekšā naudu. Jo reklāma, viņa paplašina to, kas jau strādā. Viņa nevar izdarīt, lai strādā kaut kas, kas dabiski nestrādā. Tieši tādā veidā Tu vari testēt un slīpēt šos reklāmmateriālus, līdz tie būs perfekti, un par to Tu ne centa nesamaksāsi Facebook platformai.
Es pats katru dienu taisu video, reizēm man ir vairāki video dienā, un es zinu, kas cilvēkiem tieši interesē. Man ir mani populārākie video. Un es jebkuru no saviem populārākajiem video varu vai pārfilmēt, vai arī vienkārši samontēt beigās kaut kādu call to action vai aicinājumu uz darbību, un man būs perfekts reklāmvideo. Un es zinu, ja es viņu palaidīšu pareizajai auditorijai, tā sasniegs lielus rezultātus.
Tālāk, kad esi atradis reklāmas materiālu, kas strādā pats par sevi, tad neveido jaunu reklāmu ar šādu pašu videomateriālu. Tā vietā uztaisi jaunu reklāmu, kur par pamatu izmanto šo pašu ierakstu. Tādā veidā tu jau jaunajā reklāmā dabūsi šos pašus komentārus, šos pašus laikus, šīs pašas sirsniņas, šāru skaitu. Un tādā veidā, kad šī reklāma sāks rādīties cilvēkiem, viņi redzēs: “Ahā! Cilvēkiem tas patīk!”. Viņiem būs šis apliecinājums, sociālais apliecinājums, ka tajā iekšā ir vērtība.